Installeren blijft een vak apart.
Met de aanschaf van een robotmaaier houdt onze service niet op. Natuurlijk kunt u de iMOW® zelf installeren, maar als uw tuin geen standaardvorm heeft of er in of naast het gazon obstakels zijn, doen wij die installatie graag voor u. In dat geval bent u verzekerd van probleemloos maaigenot. Osma signaleert eventuele problemen en maakt een plan van aanpak waarbij we onder andere de volgende stappen opnemen: - Het leggen van de kabel. Het werkveld van de robotmaaier wordt begrensd door een kabel die we boven- of ondergronds voor u leggen. De laatste oplossing zorgt nauwelijks voor problemen: door de diepte worden kabels zelden beschadigd als u verticuteert of belucht. De ondergrondse variant voorkomt echter onnodige storingen. - Het ‘inleren’ van de robotmaaier. We stellen de machine helemaal af op de omtrek van de tuin en bepalen de startpunten zodat hij zijn werk optimaal verricht. Vervolgens programmeren wij de robotmaaier zodat hij probleemloos zijn werk doet. Immers, u wilt dat de iMOW® perfect maait en als het zover is keurig terugkeert naar het laadstation.
Wat bieden wij?
Met de unieke Osma-onderhoudsovereenkomst wordt u totaal ontzorgd. U heeft nauwelijks meer omkijken naar uw robotmaaier. Wat bieden wij? Wat bieden wij?
• We halen de machine op;
• We voeren een onderhoudsbeurt uit zodat de machine in het voorjaar weer probleemloos aan het werk kan;
• We slaan hem in de winter op in onze verwarmde stalling;
• Tijdens de opslag is uw robotmaaier verzekerd;
• Uiteraard brengen wij de machine aan het eind van de winter weer netjes terug;
• Gedurende het seizoen kunt u gebruik maken van onze storingsdienst** zodat u binnen 48 uur geholpen wordt;
• En dat alles voor een vast bedrag per jaar.
Osma onderhoud optimum
Wat bieden wij?
Met de unieke Osma-onderhoudsovereenkomst wordt u totaal ontzorgd. U heeft nauwelijks meer omkijken naar uw robotmaaier. Wat bieden wij?
We halen de machine op;
• We voeren een onderhoudsbeurt uit zodat de machine in het voorjaar weer probleemloos aan het werk kan;
• We slaan hem in de winter op in onze verwarmde stalling;
• Tijdens de opslag is uw robotmaaier verzekerd;
• Uiteraard brengen wij de machine aan het eind van de winter weer netjes terug;
• Gedurende het seizoen kunt u gebruik maken van onze storingsdienst** zodat u binnen 48 uur geholpen wordt;
• En dat alles voor een vast bedrag per jaar.
Storing? Wij zijn er voor u!
U hebt gekozen voor ontzorging en wij houden ons aan onze belofte. Wij gaan ervan uit dat u als klant de machine ‘normaal’ gebruikt. Ongetwijfeld begrijpt u ook dat storingen als gevolg van obstakels als speelgoed, tennisballen of ander van buiten komend onheil als overstromingen of stormschade niet binnen de gratis serviceverlening vallen.
Osma's onderhoudsprogramma
Als wij een robotmaaier in onderhoud nemen, kijken we hem zorgvuldig na. Logisch, want hij doet zijn werk in weer en wind, dus na een lang seizoen verdient hij ook een goede controlebeurt. Wat doen wij?
• Reinigen hem compleet;
• Vervangen de slijtagedelen;
• Voeren software-updates uit, zodat hij weer helemaal up-to-date is;
• Wij zetten de machinegegevens weer op nul (uiteraard blijven de belangrijkste instellingen die voor optimaal maaigenot in uw tuin van belang zijn, ongewijzigd).
Hoeft u dan helemaal niets meer te doen?
Natuurlijk wel. Net als voor al het andere gereedschap geldt: houdt u het schoon, dan heeft u er ook langer plezier van. Wij adviseren dan ook regelmatig het aangekoekte maaisel onder het maaidek weg te vegen en de wielen te ontdoen van gras. Op die manier voorkomt u onnodige vervelende storingen. Gemak vraagt dus een kleine inspanning, maar de uiteindelijke schone zaak levert weer gemak op!